![]() |
|
|
|
#1 |
|
Registered User
Bike:
|
Olli's Blata Origami B1 KIT
Beste mede pocketbikers,
Dit is dus mijn Blata Origami B1 KIT met "Runned In" motor. Heb hem niet nieuw gekocht (een twee maand geleden), maar wel in heel mooie staat. Ik denk dat hij ergens van 2005 of 2006 moet zijn, zijn er kenners hier die dat kunnen zien of weten aan de hand van bepaalde onderdelen of nummertjes. Zo veel maakt het voor mij niet uit, maar zou't gewoon graag weten Ik lees al heel erg lang mee hier op't forum, maar heb nog nooit iets gepost, dus ik dacht dat dit wel een mooie start is! Ik probeer elke zondag voormiddag te gaan rijden op de LAR in Menen, we zetten daar dan kegels om een "circuitje" te maken op een parking. http://www.minibikelar.tk/ Heel gezellige bende daar! Zou wel graag eens op een "echt" circuit gaan, kan er mij iemand circuits zeggen waar en wanneer er nog kan gereden worden? Mvg, Olli |
|
|
|
| Sponsored Links (Hide this adverts) |
|
|
#2 |
|
Registered User
Bike:
|
Nog vergeten: ik zou een nieuwe koppeling willen kan er mij iemand raad geven? Schijnt zijn de BZM en Zocchi koppelingen niet echt beter dan de originele Blata koppeling, klopt dit??
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Registered User
Bike:
|
Leuke bike! Stond wel aardig lange tijd te koop meen ik.
Nou nee, blata koppelingen vind ik hellemaal niks! Ik zou voor een bizeta 3schoens carbon gaan of een zocchi 3c carbon. Gr, |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Registered User
Bike:
|
Quote:
Hij heeft zelfs op dit forum al eens te koop gestaan in 2006 http://www.pocketbikeforum.be/showth...hlight=origami Ik vermoed dat ik hem gekocht heb van de persoon die hem toen gekocht heeft In elk geval, hij is echt nog als nieuw... ![]() Ik vermoed dat ik de eerste eigenaar ben die er echt gebruik van maakt. Ben er echt heel erg tevreden mee, mijn vorige bikes waren allen Chinese (lucht en watergekoeld), daar is dit wel een héél groot verschil mee ![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Registered User
Bike:
|
Trouwens zou als ik jou was even het waterpotje onder het zitje plaatsen en dan je mycron voor je balhoofd plaatsen.
Is veel veiliger voor je mycron als de bike op de bovenkant land bij een val. Gr, |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Registered User
Bike:
|
Daar heb je een punt, ga eens bekijken hoe ik dat kan oplossen. Zou idd jammer zijn moest hij eraan geloven bij een val....
![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Registered User
Bike:
|
waterpotje onder tank
en zorgen dat je teller niet boven je vork poten uit komt idan is er minder kans op schade aan teller maak een beugel als een traptrede en bevestig die onder bovenste kroonplaat bij pasini die te koop stond van elysium daar is het vaag te zien (gaat om voorbeeld) ongeveer. suc6 |
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | Rate This Thread |
|
|