![]() |
|
|
|
#1 |
|
Registered User
Bike:
|
koppeling vervangen voor de leek?
hey iedereen ben nieuw hier
heb al veel gehad aan de technische dingen hier.ben al 2 maand bezig met pocketbike alleen nog op geen circuit geweest maar heb al3 mt4kes gekocht en nen mt2 en die laatste start maar vertrekt niet. carbu al es mooi opgekuist maar was niks vuil aan.men vraag is nu een koppeling afnemen heeft men daar best een gereedschap voor?of me even uitleggen hoe dit moet.vijs lossen maar dan draait andere kant mee.die dan lossen en tegenhouden?of moet ik die circlips lossen?iemand die even uitlegd waarom die kleine circlips dienen en hoe de koppeling te lossen?weet niet wat er aan die pocket scheelt.krijg hem in hoge en lage toeren maar vertrekt niet.en koppeling is niet tot poeder gemalen zoals ik hier ergens zag op oude fotos?ni gemakkelijk weten of iets versleten is of ni?![]() |
|
|
|
| Sponsored Links (Hide this adverts) |
|
|
#2 | |
|
Registered User
Bike:
|
Quote:
om te zorge dat die niet doordraait: m5 in vliegwiel draaien. dan blokkeerd hij. en dan kan je de bout lossdraaien bij de koppeling. wat je ook kan doen is een schroevendraaier tussen je koppeling,maar dan loop je de kans dat je vanalles beschadigd,anders kan je ook koppelingsblokeerplaat kopen. dan om je koppeling eraf te halen doe ik: met een fohn goed verwarmen en men een schroevendraaier loswrikken. suc6 ![]() ps. bedoel je de circlips bij de zuiger? |
|
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | Rate This Thread |
|
|