PUBLICITEIT / ADVERTISEMENT

Go Back   Pocketbike-, Minibike & PitbikeForum > Tuning > Technische Tuning
User Name
Password
FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Reply
Thread Tools Search this Thread Rate Thread Display Modes
Unread 06-09-2010   #1
airco
Registered User

Bike:
bike???

dag menskes,

kan iemand zien welk model/type dit is?
http://www.facebook.com/?ref=home#!/photo.php?pid=1206297&fbid=1487295755284&id=162063 6942
http://www.facebook.com/?ref=home#!/photo.php?pid=1206298&fbid=1487295795285&id=162063 6942
heb dit pocketje gekocht vorige zaterdag (2de hands, beginnende hobby)
zelf vrij handig (elektricien van opleiding en onderhoudstechnicus bij melkbedrijf X (geen reclame )
maar vind nergens iets terug van benaming, enkel een code teruggevonden tussen het chassis en de stuurkolom welke ik vermoed het chassisnummer te zijn (geen papieren van de pocket is dat normaal?)
de carborateur ziet er uit als op dit filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=Ptyd03Q7AeQ
heb deze nog niet opengesmeten, momenteel start ie wel maar vind het nogal moejlijk om hem in gang te trekken alsnog is de startprocedure echt vreemd.
hij zal niet starten als de choke volledig openstaat maar wel als die dichtstaat maar dan start ie en valt ie zo goed als onmidelijk stil waarna ik de choke een klein beetje openzet en hem dan gewoon op gang trek en dan laat ik hem wat draaien tot ie goed warm staat en daarna zet ik de choke volledig open en dan rijd ie verdomd goed. als ik de choke bijna dicht zet verzuipt ie als ik het gas volledig opentrek en als ik de choke effectief dichtzet valt deze uit. ideen wat het zou kunnen zijn?

(de knop om de bike uit te zetten is dit gewoon de + die ze kortsluiten op de massa zodat de bougie geen vonk meer trekt?)

yu,
haiko
airco is offline   Reply With Quote
Sponsored Links (Hide this adverts)
Unread 07-09-2010   #2
airco
Registered User

Bike:
oke ff update
de choke en afstelling is in orde (bike ens megpikt naar men werk en bij collega's ens geluistert en het was ik die verkeerd starte )
enkel als ik het gas volledig opentrek klinkt ie 2sec alsof ie aan het verzuipen is (met wielen van de grond) maar daarna peert ie goed door
en hoe de bedrading van loopt met de stopknop weet ik ondertussen ook al (enfin denk het toch, de kop van de bougie waar je op aftakt en rechtstreeks me naar de massa loopt)
airco is offline   Reply With Quote
Unread 23-09-2010   #3
bram_015
Registered User

Bike: sendai tai chi
is normaal bij een chinees hoor
bram_015 is offline   Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules