![]() |
|
|
|
#1 |
|
Administrator
Bike:
|
Omdat er vaak vraag is naar hoe foto's geupload moeten worden, zal ik hier maar een how-to plaatsen.
stap 1: klik op de knop 'Manage Attachments' onder het tekstvak waar je uw reply kan typen (foto 1) --> er wordt een nieuw venster geopend stap 2: klik op bladeren (foto 2). In de rode ovaal staan de mogelijke bestandstypes die geupload kunnen worden. stap 3: selecteer op uw pc het bestand dat je wil uploaden (1) en klik op openen (2). Dubbelklikken op het bestand gaat ook. (foto 3) |
|
|
|
| Sponsored Links (Hide this adverts) |
|
|
#2 |
|
Administrator
Bike:
|
stap 4: Je ziet nu het geselecteerde bestand naast de knop 'Bladeren' staan. Je kan in totaal 3 bestanden uploaden als je wil, dus als je er nog 2 wil uploaden, klik dan op de andere 2 knoppen 'Bladeren' en selecteer weer het gewenste bestand (rode pijlen op foto 1).
stap 5: Als je alle gewenste bestanden geselecteerd hebt, klik dan op de knop 'Upload' (foto 2). stap 6: Nu worden de bestanden geupload en moet je eventjes geduld hebben (rode ovaal op foto 3), dus sluit het venster nog NIET af. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Administrator
Bike:
|
stap 7: Bij 'Current Attachments' staat een lijstje met de geuploade bestanden. Nu mag je het venster afsluiten met de knop 'Close this window' (foto 1). De bestanden zijn nu aan uw reply geattached. Als je je tekst getypt hebt, klik je zoals altijd op de knop 'Submit Reply' en klaar is kees
NOTE : fotos mogen maximaal 800x600 pixels zijn en maximaal 200k groot zijn. Nog een opmerking: als de bestanden te groot zijn (qua bestandsgrootte en/of voor foto's qua afmetingen (pixels)), dan zie je de boodschap in de rode kader op foto 2. Bij foto's moet je dan de grootte verkleinen (zie volgende reply). |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Registered User
Bike:
|
Kan ik ook een power point bestand uploaden??
En hoe groot mag dat dan zijn?? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Administrator
Bike:
|
Geen powerpoint
![]() Als het echt ontopic is kan ik het wel ff voor u plaatsen. |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Registered User
Bike:
|
Quote:
Ik zal het doorsturen naar u en dan zie je maar of je het plaatst! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Registered User
Bike:
|
Hallo webmaster, ik heb 4X geprobeerd om foto's op te zetten, alles ging goed maar alsek close window deed en dan save changes (twas een edit) stond er wel dak ge-edited heb mr de foto's kwamen er niet op...
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Registered User
Bike:
|
Hoe Zet Ik Filmpjes Op Het Forum ?
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Administrator
Bike:
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Registered User
Bike:
|
Quote:
het is een filmpje van de fik dat ik zelf ineen gestoken heb , met windowns moviemaker heb dit ge upload gelijk daje met een foto doet, maar het ging niet , is dit de verkeerde manier of zou mijn bestand te zwaar zijn ? |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Moderator
Bike:
|
Quote:
Je zult je filmpje moeten uploaden naar www.youtube.com of www.dailymotion.com/us Forum onderstond het uploaden van filmpjes niet. Last edited by Don Bertus : 13-03-2008 at 07:34 PM. |
|
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | Rate This Thread |
|
|